ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 2 roky - On-Site (Next Business Day), pro NTB, CZ, el.

Typ servisní služby:Prodloužení záruky při koupi; Typ záruční opravy:V servise.... více
Běžná cena: 931  (-13%)
Na dotaz
814 Kč
ks
Vyberte si zvýhodněné balení
Množstevní slevy
Kód: 482743
Záruka: 24 Měsíc(ů)
Výrobce: Asus
Popis a parametry

ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 2 roky - On-Site (Next Business Day), pro NTB, CZ, el.

Vlastnosti a specifikace služby: Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček. Local On- Site Service (LOSS) • Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě. • Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/. • Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby. • Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí. • Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní. • Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu. • V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.) Podmínky záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku..

ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 2 roky - On-Site (Next Business Day), pro NTB, CZ, el.

Email, na který Vám přijde odpověď
Zadejte kontaktní telefon
Vaše přání, alespoň 3 znaků
Hlídání produktu
Zadejte podmínky a email, na který chcete poslat zprávu při splnění těchto podmínek
Naposledy navštívené
Taran s.r.o.
17. listopadu 1047/10
77200 Olomouc
Česká Republika
IČO: 25836692
DIČ: CZ25836692
Mastercard
Visa
Comgate
ApplePay