ASUS Premium Care - 3 roky - Pickupreturn + Local Accidental Damage Protection, Commercial NTB, CZ
ASUS Premium Care - 3 roky - Pickupreturn + Local Accidental Damage Protection, Commercial NTB, CZ
Buďte klidnější!
Užijte si klid po uplynutí standrardní doby záruky
ASUS Prodloužení záruky pokrývá závady nebo poruchy, které se objeví během záruční doby a v běžných podmínkách používání, stejně jako chyby materiálů nebo zpracování. Toto sníží možné náklady na opravu a ušetří vzácný čas, po vypršení standardní záruční doby a také zabezpečí, že Váš ASUS produkt bude pracovat pořád na plný výkon.
Lehké nakupování, lehké používáníPo koupi ASUS Prodloužené záruky Vám na Váš email zašleme aktivační kód a heslo. Okamžitě si můžete aktivovat ASUS Prodloužení záruky na ASUS členské stránce!Aktivace Prodloužení zárukyKrok 1: Staňte se členem ASUS Navštivte členskou stránku ASUS a zaregistrujte se jako člen ASUS. Pokud už ASUS členem jste, pokračujte krokem 2. Krok 2: Zaregistrujte Váš produkt Přihlašte se na členskou stránku ASUS a klikněte na "Registrace produktu" v levé nabídce menu. Prosím, vyplňte dotazník s relevantními informacemi Vašeho produktu ASUS. Pokud jste si už Váš produkt zaregistrovali, pokračujte krokem 3. Krok 3: Aktivujte si Vaší záruční služb. Klikněte na "Aktivace Prodloužení záruky" v levé nabídce menu a následujte instrukce. Vyberte si registrovaný produkt, pro který jste si zakoupili prodlouženou záruku a vložte kód smlouvy a heslo. Klikněte na "odeslat" pro ukončení registrace.
1. Prodlužte si záruku až na 3 roky od data zakoupení svého ASUS produktu.
2. Bezproblémová oprava nebo výměna včetně dílů a práce.
3. Přímá podpora od experta ASUS.
4. S Celosvětovým rozšířením záruky si užijete servisních služeb v kterémkoliv autorizovaném ASUS servisním centru během trvání vaší rozšířené záruky.
Podmínky nákupu
možné použít jenom na ASUS notebooky s 2-letou zárukou, musí být zakoupena během š12 měsíců od nákupu ASUS produktu
Podmínky Prodloužení záruky
*musí být aktivována online po obdržení aktivačního kódu a hesla
*nevztahuje se na software, baterii, příslušenství (myš, brašnu, adaptér…) a škody způsobené zákazníkem
*celosvětová záruka je limitována pouze na možnosti zemí, v kterých je tento servis poptáván.
*Možnosti záruky, dostupnost součástek a doba vyřízení se můžou lišit v závislosti od země
Omezení prodloužení záruky
Rozšíření záruky se vztahuje pouze na závady nebo poruchy, které nastanou v průběhu záruční doby a za normálních podmínek použití, jakož i veškeré materiální nebo výrobní vady. Rozšíření záruky neplatí, jestliže.:
1. S výrobkem bylo neodporně manipulováno, byl opraven, nebo upraven ne-autorizovaným personálem.
2. Sériové číslo výrobku, součásti nebo příslušenství bylo pozměněno, zrušeno, nebo odstraněno.
3. Záruční pečeť byla porušena, rozmazána, nebo změněna.
4. Je škoda způsobena vnější elektrickou poruchou, jakoukoliv nehodou, přírodní katastrofou, úmyslným či neúmyslným nesprávným použitím, zanedbáváním či nesprávnou údržbou nebo použitím za mimořádných podmínek.
5. Je škoda způsobena nesprávnou instalací nebo nesprávným připojením k periferním zařízením jako je tiskárna, externí optická jednotka, a jiné podobné zařízení.
6. Je škoda způsobena použitím mimo určený provoz, vytyčené parametry nebo životní prostředí, které jsou podrobně specifikované v Uživatelské příručce Vašeho produktu.
7. Je škoda způsobena užíváním částí, které nejsou vyráběny nebo prodávány společností ASUS.
8. K poškození nebo ztrátě programů, dat a vyměnitelných paměťových médií, nebo jsou-li náklady související s obnovou programu nebo dat.
9. Je škoda způsobena softwary třetích stran nebo počítačovými viry.
10. Pokud dojde ke ztrátě softwaru nebo ztrátě dat, které mohou nastat v průběhu opravy nebo výměny.